Hi, are you an alien? huh? tell me!

Entry | About | Board | Credit


I'm Sorry :'(
Greeting Text
Entry kalinya khas untuk kawan aku yang bernama Ahmad Syukri. 
Sebenarnya kitorangdah kawan since Form2, kitorang agak rapat. Suatu hari kami ada salah faham. Entah apa sebabnya, benda tu dah settel, dekat sekolah bila dia tegur aku, aku cuma senyum. sebenarnya aku bukan sengaja taknak tegur dia or nak menjauh dari dia. aku taktahu macam mana nak berdepan dengan dia. lepas salah faham tu kitorang terus jadi renggang dah tak rapat macam dulu. 

Sekarang muncul lagi satu masalah antara aku dengan dia, dia tak  tegur aku, tweet perli-perli aku. aku tak tahu apa salah aku. Demi persahabatan aku kena minta maaf kan? aku sayang semua kawan-kawan aku. Baru pertama kali aku menangis sebab kawan. aku terasa sangat dengan apa yang dia buat. aku cuba bersabar.  dua hari aku stress rasa macam dah tak semangat nak hidup. mungkin aku tak sedar apa yang aku buat tuh dah menyinggung perasaan dia. mungkin semua salah aku. Sekarang semua dah berubah. dah tak macam dulu lagi. 

Kau panggil aku, aku tak pandang kan? ok aku sebenarnya tak tahu macam mana nak berhadapan dengan kau ayie, aku malu. Masa kau jerit panggil aku "sayang" aku tak pandang sebab aku inagt kau panggil orang lain. apa pun aku mintak maaf sangat-sangat.


Aku taknak persahabatan kita berakhir macam nih ayie, aku sayang kau. aku mintak maaf sangat-sangat kalau aku dah buat kau terasa.  

Ahmad Syukri Bin Bakhri



Older post / Newer post